نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2188
-
الف
+

برگزیده مردمی مسابقه آوازخوانی آی فیلم 2 مشخص شد

آوازخوان منتخب مردمی فصل دوم مسابقه بزرگ «نواهنگ» معرفی شد.

به گزارش آی فیلم2، مراسم اختتامیه فصل دوم مسابقه بزرگ «نواهنگ»، عصر روز گذشته پنجشنبه 8 ثور(اردیبهشت) در فرهنگسرای ولاء تهران با حضور اشتراک کنندگان این رقابت و چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری ایران و افغانستان برگزار شد.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ 400 اشتراک کننده در مرحله مقدماتی حضور یافتند و از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با شروع مرحله 10 بهترین، مخاطبان با ارسال کد اختصاصی 10 آوازخوان منتخب در گزینش برگزیده مردمی اشتراک کردند که در نهایت «احمد مختار نیکیار» با کسب بیشترین آراء از سوی مخاطبان مسابقه استعدادیابی «نواهنگ»، ویژه آوازخوان های مهاجر افغانستانی در ایران؛ به عنوان برگزیده مردمی فصل دوم معرفی و در مراسم اختتامیه از وی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در مرحله فینال این مسابقه که روز جمعه 26 حمل(فروردین) از شبکه آی فیلم 2 نشر شد، «احمد مختار نیکیار» رتبه چهارم این مسابقه را از آن خود کرد. 

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی مقیم ایران، تاکنون در دو فصل برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

اختتامیه فصل دوم مسابقه بزرگ «نواهنگ» با تقدیر از برگزیدگان برگزار شد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر